torsdag 21 oktober 2010

MINA VINTER FAVORITER



   Källa:Chanel

I like Chanel!
Denna vackra färg på mitt favvo läppstift ska få
flytta in i mitt badrums skåp,
superfint nu på höstkanten,lite färg
som matchar resten av hösten!

                                                                                   
                                                                                     

 Källa: Odd molly

Vinter hos Odd Molly


Dessa underbart vackra kläder vill jag ha i min lilla closet!
Jag gillar verkligen den här "lbd"i Odd Molly tolkning.
Och den här lilla ljuslila drömmen är ju
lika användbar i vinter med en fin kofta till som
en fin sommardag med en jeansjacka och
sandaler.

 Så söt!
Den här blir nog superfin till klänningen men
också till en cool kjol och stövlar.


Västen är en storfavvo
Den får bli det första köpet!
Så fin till jeans som kjol,kostymbyxor,shorts
ja allt!!Lovely

Åh va trevligt det har vart idag!
Hoppas vi ses igen
Kramis





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar