torsdag 21 oktober 2010

BLOGGPREMIÄR!



 
Mina höstfavoriter

Så här ser mina höstfavoriter ut från Odd Molly.


Idag har denna blogg premiär,det känns jättespännande!
Det är meningen att denna blogg ska handla om mode,inredning,skönhet och framför allt
om det där lilla extra.


Min favorit livsstil butik är Mathilde på Hamngatan i Stockholm
som har allt som jag gillar,både kläd & inredningsmässigt och dit
åker jag för att hitta inspiration.
Dit ska ni få följa med mig under resans gång.

Äntligen är jag igång ,hoppas vi ses !

Kram V




2 kommentarer:

  1. Hej o välkommen till bloggvärlden! Så kul med en ny mode- och klädblogg- me like!

    Kramizar aka

    SvaraRadera
  2. Kul med bloggpremiären!
    Det var på tiden ;) hi hi
    Äntligen kan jag också följa dina dagar,
    ser fram emot denna resa.

    Lycka till!

    Kramis Kusin Vitamin

    SvaraRadera